Ti-grica: Samo vas gledam /blogidol/

18 studeni 2015

Short Skype® Interview with Ti-grica® by EP®



Upalio sam komp te večeri. Intervju sa Ti-gricom, blogericom koju ne znam (zapravo nikog ne znam, ipak sam novi u ovoj blog zajednici), blogericom koja mi je ostavila nekoliko komentara na objavljenim tekstovima u onom finom milozvučnom dalmatinskom štihu. Startam Skype, video call, adresu sam platio preko svojih veza nadzemlja, zvoni… Javlja se Ti-grica. Probudio sam je (dečki, to je slika).

Ukratko objašnjavam što je i kako je i da mi je stalo da dobijemo prvo mjesto i pokupimo nagradu makar je prepolovili, ona me upućuje na komentar koji od šest aktivnih prozora jedva pronalazim. Piše kako navija za mene. Opustim se. I krećem s pitanjima.

EP: Moram ti reći,… možemo na ti?

Ti-grica: Ajd' ne budi papak.

EP: Hvala. Mislio sam te za početak pitati kako si došla do nicka? Je li to bio neki strašni brainstorming ili ti je onako, palo na pamet?

Ti-grica: Ma onako. Meni ti je brainstorming svaki dan, uvik se nešto događa.

EP: Inspiracija nije došla crtićem Gric i Grec?

Ti-grica: Više san za gric.

EP: Jasno ti je da sam te malo uhodio, kako bi se pripremio za intervju. Nekako sam zaključio da ti se baš ne da tipkati. Je li to po onoj „manje je više“ ili?

Ti-grica: Ima istine. Bogata saaaam! Tri dana ne tribam radit, sunce grije golu kozu, vjetar ju lagano miluje. A onda i napišen koju.

EP: Kako objašnjavaš, praktički od samog početka, veliki broj komentara ispod svakog tvog teksta?

Ti-grica: Ljudi me vole. Imam novu frizuru, vestu kupljenu neki dan, crveni lak na noktima, stikle navukla… Što ti misliš?

EP: Zvučiš vrlo zadovoljna sobom.

Ti-grica: AE. Uvik san se znala dignit. A to si i sam vidia.

EP: Reci mi iskreno jel ti se uvaljuju blogeri preko komentara? Načuo sam nešto...

Ti-grica: N bava kua!

EP: OK. Pišeš u jednoj svojoj poemi što ne voliš i što voliš. Zašto prvo ono što ne voliš?

Ti-grica: Šećer na kraju. Mada više volin slaju (od čokolade).

EP: Imaš puno postova gdje samo naslov nosi priču, ispod toga staviš spot i to je to. Zašto tako?

Ti-grica: E, nisi se dobro pripremia. Eto ti:

„I umorila san se sad od (osobnog) pisanja
Zato ne zamirite, kad samo pismu stavin (ovi puta necu)
Ona pise i prica za mene :-))))))“

Ima i nastavak, al ti neću reć.

EP: Jel misliš na ono da se sve fino posloži u glavi, al na papiru il kompu nekako fali?

Ti-grica: E, to. Jesi zna ili si sad pogleda?

EP: Neću ti reć.

Ti-grica: Eto ti na. Sad si se ka naljutija?

EP: Isto ka i ti. Nego, što slušaš?

Ti-grica: Sve. Prirodu i društvo, najviše.

EP: Mislio sam od pjesama.

Ti-grica: Znan ja šta si ti mislija, ali san te priskočila.

EP: Ajd dobro, al' želio bih ti reći da ovo i neće biti neki intervju onda. Reci nam nešto o sebi, nešto što nitko još ne zna u blogovskom svijetu.

Ti-grica: Ja san ti jedna pametna žena. Vidiš to po mojin postovima. I skromna. Volin se šalit.

EP: Ma, opet ti meni eskiviraš. To znamo svi. Imaš nešto stvarno intimno što možeš podijeliti s nama kao ekskluzivu ovog intervjua.

Ti-grica: I lipa san.

EP: Eto, jel bilo teško?

Ti-grica: I sad mi se neda više pričat… Adio.

Prekide se Skype veza.

Al' na blogu smo si još uvijek OK.

Ili?



ZAHVALA
Zahvalio bih se Ti-grici na požrtvovnom, iscrpnom intervjuu i iskrenim odgovorima, te sponzorima kako slijedi: Skype, Blogonews, Ribafish, doušnik iz nadzemlja čije ime ne smijem odati. Sva sličnost sa stvarnim događajima i sudionicima je namjerna. Za obavijesti o… to znate.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.